Home » FAQ My iMenso

FAQ

Passen de nieuwe artikelen van Jiving MY iMenso in mijn oude medaillon?
De oude medaillons van MY iMenso zijn mogelijk niet compatibel met Dancing MY iMenso. U kunt uw oude medaillon omruilen voor een actuele uitvoering bij ons voor € 24,- incl. btw.

 

Kan ik in de winkelwagen het gewenste aantal artikelen aanpassen?
Als u in de winkelwagen bent, kan u inderdaad nog aanpassingen doen aan uw bestelling. U kan een artikel verwijderen door het kruisje linksboven de productafbeelding te selecteren en u kan het gewenste aantal in het witte vierkantje rechts van het artikel invoeren. Voordat u doorgaat naar afrekenen, dient u 'WINKELWAGEN BIJWERKEN' te selecteren rechtsonderaan het winkelwagenoverzicht. Als u dit niet doet, worden uw wijzigingen niet doorgevoerd.

 

Hoe verlies ik minder tijd om mijn gewenste artikelen te vinden op de webstore?
U kan in het zoekvenster rechtsboven de artikelcode (terug te vinden in de catalogus) van het gewenste product ingeven en het simpelweg toevoegen aan uw winkelwagen. U kan er ook voor kiezen om door de web store te navigeren door uw selectie te verfijnen in de rechterkolom van een bepaalde categorie. Zo kan u zoeken op maat, op kleur of op subcategorie, overeenkomstig met de catalogus.

 

Hoe meld ik me aan als nieuwe klant? 

Kies uw favoriete artikelen en plaats die in uw winkelwagen. Bent u klaar om uw bestelling af te ronden? Klik rechtsboven op de winkelwagen,  controleer uw bestelling en "ga door naar afrekenen" . Vul vervolgens uw gegevens in onder 'factuuradres'. Indien u in ons klantenbestand opgenomen wil worden, vink dan ‘Maak een account aan voor uw volgende bezoek.’aan.

 

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Het is niet noodzakelijk een account aan te maken. U kan uw bestelling ook plaatsen zonder wachtwoord of inloggegevens.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland.
Alle bestellingen wordt € 7,50 gerekend aangetekend verzekerd verzonden. Ook kunt u aangeven om de producten op te halen 

in de fysieke winkel dan worden er geen verzendkosten gerekend!

 

Op de website staat dat een model op voorraad is, maar nu krijg ik toch een bericht dat het model er niet is?

Helaas gebeurt het wel eens dat een artikel bij ons verkeerd op voorraad staat. Wij proberen dit tot een minimum te beperken.

Mocht dit toch het geval zijn, dan proberen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen en een ander voorstel te doen.

 

Ik heb een model op de website gezien met korting. Geldt deze korting ook in de winkels?

Het kan gebeuren dat de webstore een korting hanteert die in de winkel niet van toepassing is.

 

 

Ik heb een vraag over betalingen, met wie kan ik contact opnemen?

Bij vragen over betalingen kan u contact opnemen met info@maxjuwelier. We adviseren u om al uw vragen per e-mail te sturen.

 

Ik krijg een foutmelding als ik naar de bank- en/of creditcardpagina wordt doorgestuurd?
Het kan zijn dat uw browsersessie verlopen is. Vernieuw de pagina met de toetsen CTRL+F5. Probeer dan nogmaals uw bestelling af te ronden.
Wellicht is er een storing in het banksysteem, hou daarom de mededelingen op de website van uw bank in de gaten.
Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact met ons op via info@maxjuwelier.nl

Kan ik iets bestellen en meteen laten graveren?

MY iMenso biedt unieke persoonlijke gravure mogelijkheden aan om van uw juweel een eigen ontwerp te maken. Het plaatsen van een gravure zien wij als een exclusieve service voor onze klanten.
Op het moment dat wij uw ontwerp binnenkrijgen, zal er altijd worden nagekeken of deze daadwerkelijk geschikt is voor de gravure. Indien dit niet het geval is, nemen we contact met u op over een passend alternatief. Hou er wel rekening mee dat het artikel niet meer retour gestuurd kan worden als u het laat graveren.

 

Is de prijs die op de website staat altijd correct?

De prijsvermelding is altijd onder voorbehoud van prijswijzigingen. Hierdoor kan het helaas wel eens voorkomen dat er een verschil is tussen de aangegeven prijs en de werkelijke prijs, zeker door de fluctuerende zilverkoers.

 

Hoe zit het met de garantie van mijn aankoop?

Voor MY iMenso geldt de wettelijke garantiebepaling van één jaar. De garantie op de plating is 3 maanden en is afhankelijk van de staat waarin het medaillon zich bevindt.

 

Hoe plaats ik een bestelling? 

Kies uw favoriete artikelen en plaats ze in uw winkelwagen. Via de categorieën kan u gemakkelijk door de verschillende productgroepen navigeren om snel te vinden wat u zoekt. Bent u klaar om uw bestelling af te ronden? Klik dan rechtsboven op de winkelwagen en doorloop vervolgens de stappen in het bestel- en betaalproces.

 

Ik heb een vraag over een artikel?

Indien u de informatie niet in de omschrijvingen en in de extra informatie op de  webstore vindt, verwijzen we u graag naar onze fysieke winkel!  

 

Hebben jullie mijn bestelling goed ontvangen?

Nadat u het volledige bestelproces hebt afgerond, krijgt u een automatische bevestiging toegestuurd per e-mail. Heeft u na een kwartier nog niets ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@maxjuwelier.nl en we kijken snel na hoe dit komt.

 

Kan ik artikelen bijbestellen of meerdere bestellingen samen laten versturen?

Zolang u geen e-mail hebt ontvangen dat uw bestelling is verstuurd, kan u in principe uw bestelling nog aanpassen of opzij laten houden om er een extra bestelling aan toe te voegen. Neem dan wel zo snel mogelijk contact op met onze info@maxjuwelier.nl

We hebben namelijk de gewoonte om uw bestelling zeer snel te versturen. Wacht dus niet te lang!

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kan uw bestelling annuleren op voorwaarde dat ze nog niet verstuurd is. Hebt u al betaald? Dan storten we u het volledige bedrag zo snel mogelijk terug.

 

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij respecteren uw privacy en persoonlijke levenssfeer. Daarom houden wij ons bij de verwerking van uw persoonlijke gegevens aan de wettelijke bepalingen. U kan onze online winkel bezoeken en rondkijken zonder persoonlijke gegevens te verstrekken, tenzij u uiteraard met gebruikersnaam en wachtwoord inlogt.

 

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen?

Dit vinden wij zeer vervelend. Onze excuses hiervoor. Breng de juwelier op de hoogte of contacteer ons op de hoogte via info@maxjuwelier.nl en we kijken meteen na hoe we de vergissing kunnen rechtzetten.

 

Hoe meld ik een klacht?

We doen er alles aan om een perfect product te leveren. Voldoet een product toch niet aan uw verwachtingen, neem dan contact op met info@maxjuwelier.nl We doen er alles aan om u dezelfde werkdag nog een oplossing aan te bieden. Lukt dat niet, dan mag u ten laatste binnen de 14 dagen een reactie van ons verwachten. Ook voor algemene klachten, klachten in verband met de levering of de voorwaarden kan u bij de klantenservice terecht.

Opmerkingen en of klachten betreffende de werking van de webstore kan u melden aan info@maxjuwelier.nl